close

Picture

下星期就去台灣hea三日
雖然係hea,但係行程都幾趕
唯一主要目的
就係周杰倫o既演唱會啦
買左飛,會響六月十一日睇首場

而呢個去睇周杰倫順道行台北之旅
暫時個人預左五千蚊港紙去洗
主要,都係買演唱會精品
今次周生又出左好多精品丫
又有公仔、又有音樂盒
暫時,個人計落呢度應該會洗一千蚊港紙

最最最想要的
就是那個水晶音樂盒
希望可以順利買到啦
又話限量,又咁早開售

我諗個日要早少少起身去排先得

 

 

 

 

除左買周杰倫演唱會精品
其他都係預買食o既同埋化妝or護膚品
還有書
但係我預今次自己會買少o的
因為得一個人,抬都抬唔到

但有一樣野食我今次絕對想要食到:PIECES OF CAKE o既日式綠茶卷

我次次去襯,佢唔係話賣晒就係話未整
對我呢個綠茶迷來說,未食過佢呢個cake簡直係遺憾
所以,我今次一定要食到!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()