Picture噚日返工
因為有一個人返左工之後sick左
而又搵唔到人返
所以呢,就形成得三個人返工o既場面

極唔好彩地
我係三個人入面o既第三個
而下面,係得一個返得兩日工o既D仔
而上面,一個係紅膊頭
一個係……唉……

 

 

總之,噚日係一個極難頂O既組合
我變左三加四仲要係無乜人幫我個挺
好彩係醫生無乜TX開
所以總算緊緊過都關
望住某兩人大嗌好辛苦好唔舒服
我心諗……你地都係做返平時要做個堆野咋嘛
有幫過我咩???????有多野做過咩?????

但係收左工,仲要去上堂
之後又去旺角攞碟
結果一返到屋企
連飯都唔吃1
直接瞓左五個鐘瞓到十二點
之後沖完涼再瞓
瞓到今朝十點先起身
咁樣,我先補得返我啲精力咋……

希望唔好有下次,唔係我都SL啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()