今個月很忙
但有點不知道在忙什麼
約人食飯,
我淨係可以俾到兩個星期後的日子
約人交收,
我都要係咁度日子去睇下邊日可以出九龍一陣

究竟我忙啲乜呢??
或者,係因為我正在讀書的關係吧
初時覺得無乜野
但係……愈黎愈覺得讀書呢樣野真係好阻時間

 

 

因為我一、三要返學嘛
所以,依兩日實返早更
咁即係已經無左兩日空檔
之後,好多時候就因為一個星期有左兩日A
就變左其他日子唔係午更就係通宵
根本就無乜自己時間可以用到

再加埋近期功課DEADLINE近
所以……唔駛諗有多餘時間可以出街

希望捱過呢個十一月,過晒考試功課之後可以FREE一兩個星期啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()