close

上面幅圖紅色個堆,係我去過o既中國城市(包括埋今次去o既青島同上海)
(台灣佢都包埋……我唔理啦,我也不想討論台灣係咪中國o既)
發現原來我去黎去去都係沿海城事,無內陸城市呢
今次去青島加上海,行程plan得七七八八
爭在睇下天氣順唔順利啦

今次會去青島三日半
上海兩日半
青島係我未去過o既地方
所以都有少少擔心,狂摷左不少資料
希望到時旅程順利啦
亦都希望可以睇到櫻花

至於上海,因為有地鐵
我唔會好擔心有乜問題
所以行程都未編得好實
見步行步啦(笑)

若果有得上網,或者會日日update下個blog
擺下相上黎記錄下

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()