close

Picture

之前因為日本地震
而將日本之旅由4月尾改做9月中
後來因為細佬攞假失敗
而要再將9月中O既行程改做10月尾
響4月改9月O既過程入面
等左我成個幾月,兼且要我三催四請先收齊所有文件
個次都算啦
但係今次更改,等到今日,真係愈諗愈火啦

由我通知你想改行程,到依家成兩個禮拜
一啲聲氣都無,SEND極EMAIL又唔覆
上門搵人又唔見個位AGENT
咁究竟想點丫,吓!!!!

我知道改行程係一件好麻煩O既事
但係可唔可以十問九唔應丫
上次又係咁,今次又係咁
係咪逼我投訴先?
依家搞到我全部野都吊住吊住
九月中可唔可以BOOK一個新PACKAGE
行程唔知PLAN唔PLAN好
就算改唔成,都通知聲好丫
依家搞到唔上唔落咁
好鬼煩

經過今次之後,我諗我未必會再幫襯呢間野
特別係屯門新啲個間
好啦發洩完,繼續寫EMAIL去問改野改成點……

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()