一開工,已經收到電話,
話易達巴個升降台壞左
一部分o既client黎唔到
我地要安排第二架車再黎
咁又搞左一輪,結果o的人遲黎
我地做野又遲左

之後,得我一個看食飯個陣
突然有個阿婆暈鬼左
拿拿臨call食緊飯個o的出黎幫拖
最後緊係收左佢入院啦
懷疑係stroke

好啦,搞掂完o的個
又到第二個出事
今次係一個新症伯伯
唔知做乜,發癲話要走
又爆晒粗咁,又想郁手打人
好彩我地有男人響度,都算制得佢住

結果,咁就癲左一日
最尾,sister同我講,要我入去chart round
嘩,搞到我要拿拿淋溫熟o的case
因為我第一次,兼且無人陪
將個case present俾高層聽喎
希望唔會出醜啦

返到屋企,仲要溫我由頭到尾都唔知做乜o既health informatic
溫就溫完啦,明唔明就另一件事
希望份卷唔好咁難,俾我過到骨都願lu

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()