今日同上司遞左封辭職信
佢問我點解咁突然,同埋有無彎轉
我好肯定咁答佢:無,
就咁,填好封辭職信
正式辭職,連N都唔洗返

但係,仲要留響個病房一個月
因為阿頭話無可能將我堆假放響尾喎
但係點解我見人地病房得
我就唔得O既?

結果,我O既旅行大計要延至4月7號先可以去
今次,都係去台灣,同阿媽去
細佬就...睇下佢溫書溫成點啦
應該去3~4天,主力買書同埋食野
我諗今年除左今次唔會再去台灣啦
下一個大假可以諗下去日本或者去泰國

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 ivyyik 的頭像
    ivyyik

    宅女日記

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()