close

今日第一日返O6
都係做RUNNER位
O的STAFF都唔得閒理我.....頗自由
淨係做我自己野就算

 

打左封EMAIL俾ANGELA REQUEST 唔返個TUT
佢竟然覆話個REASON 唔係咁ACCEPTABLE
喂,我RE左DUTY,佢唔俾我,
唔通咬佢咩
而且我依家賣緊豬,搵鬼同我調丫...
仲有,就係得個O DUTY先可以上佢堂.....SD又無可能,因為我星期二要IN HA
將O的堆REASON SEND晒俾佢,都唔知佢接唔接受
如果佢咁都唔接受,真係想^&#$$%佢....
D TUTOR真係....不食人間煙火太耐,佢都唔知我地RE DUTY有幾咁困難

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()