close

轉自OPENRICE

因為細佬生日
一早應承左會請佢食飯
所以,
最後安排左同月頭生日O既佢響月尾
(即係25號啦)
食佢想食O既吉列專門店
事先睇過食評
發現呢間丼吉好過旺角另一個同類型的店多多聲
所以,就揀左尖沙咀O既丼吉黎試啦

呢間野平均消費150至200蚊
我同細佬同阿媽去食
嗌左個三人餐再加兩個甜品
結果係558.5埋單
究竟呢六百蚊食左o的乜
就係下面呢樣

Picture

三人餐入面有炸豬扒、炸豬柳、炸蝦同埋炸蠔
配三碗飯,椰絲無限加
真係……幾好食
之前響台灣周杰倫個間舖頭食過類似o既
但係呢間好似仲好食
全部炸野都唔厚粉
兼且keep到個質感
特別係炸蝦,仲有海鮮味響入面
好正~

佢用黎撈椰菜o的汁都好好味
唔係咁鐘意食菜o既我都夾左一大撮菜食
飯係日本米,質地好好
所以平時食好少飯o既我都食碗食晒

唯一比較唔鐘意o既係個湯
不過個人一向都唔鐘意味噌湯,所以算啦

最後黎個甜品都好正
係荔枝雪巴

Picture

極之細舊……但係極之好味
好濃荔枝味,而且食到荔枝用
值得加錢去食

呢間野得銅鑼灣同埋尖沙咀有分店
今次去都勁多人等位
而且要勁早訂位,唔係好易full book
(我諗起碼早四日,因為我早兩日都訂唔到要walk in)
以下是店舖資料:

地址:尖沙咀廣東道100號彩星集團大廈B/F B室(糖朝附近)
電話:2314 2998

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()