close

標題個句
成日響上一輩o的人口中聽到
點知,我今日都好想用o的句
唔通我開始老啦咩(大受打擊中)

講番正題
今日我約左一個人一點鐘交貨
但係,一點鐘我準時到左
佢呢,就完全未到
打電話搵佢,佢竟然話佢未出門口!!!
要等半個鐘頭先可以到
我個時好想鬧佢一句
"咁您唔識早o的打電話通知我要遲到o架咩!!!"
但係同佢唔咁生,費事嘥氣
剩係另外約時間再交

今次,我真係覺得依家o的人莫名其妙,兼且好無交帶囉
明明係遲,但係毫無悔意
仲話要半個鐘先到....但係一早約好左係一點
您唔得可以早o的出聲
就算臨時有事都可以打電話俾我
打唔通可以留言,再唔得咪sms囉
無交帶到死
依家,佢仲想搵我再買書.....
我唔係好想做佢生意,因為再出現咁o既情況咁我點??
唔通又要等佢丫??
想推,但係又好似好蝕
有生意送上門唔通唔做咩....唉......

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()