close

今日最後一日響bh
心情有悲有喜
當然係喜大過悲啦
不過最後一刻走個陣都有少少唔捨得....
因為,我諗我未必會再返去做lu
響bh度,其實都學左幾多野
包括打iv藥,set drip
都算有o的價值

最後,有少少心底話想講
係我自己寫俾自己睇
唔明係一定O既

我個主要miss:
可能係我孺子不可教激親您啦.....我梗係覺得您教我教得麻麻,無乜心機..係咁串我...您知唔知您咁我會愈黎愈驚您,愈唔敢問您野O架

我個另一位馮姓MISS:
您係我離開O既主要誘因....因為您響我整親個日對我表現得太唔信任啦....個時我諗響度做有乜意思呢?所以先再APPLY過HA

唯一的SRN:
好多謝您丫...您係我最感激的一位RN,因為您最有心機教,最包容...我其實好想當初係您帶我,我諗如果係您帶我,我O既表現會好好多

一高一矮大小不良EN:
我最唔想拍O既兩位EN,明串暗串講人是非,最討厭.....

兩位最SEN O既EN
最俾心機教我....好對唔住....辜負左您地O既教導啦......

我之外最JUNIOR個位RN:
好佩服您響度頂度一年幾....因為我成日聽到佢地響度講您壞話....希望您繼續努力工作啦

黎姑娘:
最初我好怕拍您....因為您都幾嚴....不過之後同您傾開都覺得您人唔錯....多謝您最後俾咁多意見我,我會記住的

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()