close

好似一路都無響呢度提過
所以提一下
之前收我份論文攞B
雖然無任何正式通知
但,計埋之前一路的成績
如無意外
今年應該可以順利從中大課程中畢業了
邊做野邊讀書兩年
就咁就完左啦……
好有甩難的感覺
雖然兩個星期後我又跳左去另一個地獄度……

 

今次應該係我人生面對第三次畢業
之後HIGH DIP、DEGREE,到現在的MASTER
算不算係駕輕就熟?
我想我不會再讀上去了,始終自己都不算是讀書很叻的料
再讀下去應該會爆腦而死XD

而且再讀下去也很花錢啦,
所以……到此為止囉~

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()