close

Picture

第二日,繼續下兩天
今天雖說有一整天時間在台北
但實質上,我可以用的時間真的不多
因為我要早上要去排週邊,
晚上則要去看演唱會
演唱會心得之後會待補
現在先寫一下我這一天的行程吧
(這只是日記來的)

呢日因為想行一下書局
所以都早少少起身走去行書局街
今次真係好方便,因為書局街就係我飯店o既隔離街
一早已經set左整係買五本書
結果,臨俾錢之際見到蔡康永本書
忍唔到手,結果就買左如第一張圖片的六本書了……

呢日亦都係我收食品日子
所以啦,見到都有王媽媽、阿明師同埋俊美收到
俊美其實我未食過,但被台灣網友一致力讚之下
所以都訂左一盒黎試
睇下會有乜味道

行完書局街都十點幾,因為周杰倫演唱會週邊官方寫係十二點開賣
所以,嗱嗱臨走去食個lunch
今日午餐,牛肉面一碗
又係良品,質素唔錯,但係我今次無買牛肉乾喎……
食完都十一點幾,於是就趕去小巨蛋

去到小巨蛋,啱啱十二點
本來諗住會好多人……但係最尾又ok喎
大概一百個人度呢

不過呢……本來十二點鐘開售o既精品
結果要成一點鐘先開始賣
究竟搞乜呢?好彩個日天氣係陰天兼無落兩
仲有少少風,唔係我實忟死

Picture
(週邊商品攤位)

而我亦都如願買到公仔同埋個音樂盒啦

演唱會七點半開場
買完大概兩點三十分鐘左右
所以……我放低啲精品就走左去食tea
piece of cake,終於俾我食到個綠茶卷蛋啦
可惜……無想像中咁好食

Picture
(全都是綠色的,可見我多愛綠茶味東東)

之後去了圓環買小說,又是買了五本(自我克制中)
其實想順道找一找書上說的那一間假睫毛店
但不知道為甚麼,南京西路的街號突然間斷掉,所以我就找不到……

之後經過天仁,買了幾盒茶
經過康是美,買我的美麗日記
之後就返回酒店稍稍歇息了一下

到了六點三左右,就再從酒店出發了
這次先吃晚餐--度小月,上次沒吃今次吃回
之後就去小巨蛋囉
去到差不多快開場了,七點四……
坐的位置超近,第五行,是真正的第五行唷
即是紅館來說是坐地下摺椅那堆
可惜,我忘了帶相機,而保安人員對拍照的人一蓋找手去擋
所以拍不了照片啦,最後用I PHONE拍了兩張不成人形的相片
放上來紀念一下吧

Picture

Picture

完場時是十時半,因為喊得太厲害
再加上搖螢光棒……所以變得很累地返酒店了……

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()