close

Picture屯門近排開左兩間新食店
一間係美心集團的丼丼屋
一間就係豚屋,專吃炸物
不過就同台灣周杰倫開個間無乜關係
兩間我都試左
先講下炸豬排店豚屋先

 

 

 

嗌左一個炸豬排定食再外加一隻炸虎蝦
收費大概係百零蚊
出黎個樣係咁o既

Picture

我明白,比起出面丼吉個堆名豬排店
呢個set個價錢已經係平咁半
對佢o既期望都已經減咁半
但係……個質素可唔可以唔好差成咁呢……

豬排炸得又乾又硬
隻蝦啲粉漿又厚
生菜無汁俾我撈,要我追先有啲醋俾我淋下
無得玩磨芝麻,無豬排醬得沙律醬
總之成程飯,全程得個彈無得讚
我都覺得自己好乞人憎
但係真係搵唔到地方讚佢……

見到有食評話佢好味,
心諗,唔通我把口真係刁到咁丫……

總之,我不會再去這間店吃了

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()