close

今日一朝早起身預備返工
就收到fd噚晚o既留言,話今日16:00約左傾fyp
聽到我眼都突埋,乜咁遲先通知丫....
我已經有野要做囉喎

個樣野,咪就係聽talk,14:00~15:30
阿頭安排,有cne point個o的
臨時臨急,點話唔去聽??
兼且我聽完個TALK,出到去都起碼17:00
遲大到又唔好意思,又未必明佢地講乜
唯有寫個sms話自己去唔到傾fyp就算

近排除左FYP之外
就係要預備好多林SUM野
因為我預備要做IC (無錯,係IC,您無睇錯,做左一年就要我做IC)
所以忽然間好似好多野塞俾我去做咁
我好唔想做都焗住要做
O的野又林林SUM SUM,煩到嘔
最慘係對住O的VIP,又要假笑又要客客氣氣
想嗌救命丫~~~

依家搵我都好難
因為我早瞓左,所以....
若果想搵我直接對話o既
最好22:00之前,唔係多數瞓左
到第二朝可能會遲覆啊................

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()