close

NIGHT完....做RN位
雖然有個MENTOR響度幫下手做
但係都成個人散左......
交更有少少口窒....但都算係交左更

我FEEL到個WARD係想TRAIN UP我上位
但係我已經有諗過走,若果真係走,係咪好對唔住佢地呢?
不過諗到個WARD O的衰人,我有唔係好想留喎....
少少矛盾

放工....見到人地個個精神奕奕咁返工返學
始終覺得怪怪地,雖然我NIGHT左咁多次

返到屋企,即瞓,但係硬天荒,訓到一點就醒鬼左
乜唔係凍O的會好瞓O的咩,點解我調轉左O架?

仲有,唔記得提,27號a我終於last office過
響bh第一次,無想像中咁難
亦都唔驚,因為響ha個陣見過太多瓜人....
送左佢最後一程,算係幫左佢啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()