close

Picture之前行經過新開個間屯門TASTE
意外發現我響台灣O既至愛飲品:
茶多酚
終於響屯門有得賣啦

乜叫做茶多酚
說白O的
咪即係綠茶加益力多囉
每次去台灣必飲
響香港,雖然知道有得賣
但係嫌遠而無特登去買
結果,終於俾我等到佢響屯門出現啦emotion

其實呢隻飲品響台灣HIT左好耐
聽聞可以瘦身,清腸兼排毒
我飲過
都真係幾有效O架
佢唔係令您肚疴
而係"省"晒你腸入面O既宿便出黎
我飲左七日,真係會有宿便排到囉

一支盛惠$7.9
同台灣大約35支差唔多
若果仲係嫌貴
都可以自製,搵一小匙綠茶粉溝益力多一支
都有同樣功效架
我自己依家間唔中都有飲之外
其他時間就會飲綠茶粉開水
橫掂都係飲野,飲綠茶好過飲水啦
有味O的嘛

PS封相係用我部新手提影O既,NOKIA 5800
  咁快換機,係因為我部機被人偷左……搞到我要趁壚去買呢部機囉……emotion

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()