最後一日,影o既相係零
因為去o既地方只得兩個
一係同仁堂、二係城隍廟
之後就搭飛機返香港lu

同仁堂,主要係想搵我食緊o既冬蟲夏草丸
點知個隻牌子已經無出lu
響搞左一輪之後
在一個保安帶路,結果買左盒貴o既冬蟲草丸
成三千幾蚊盒丫,係我響北京買貴個隻個種價錢
但係為身體,都買左啦
唔知點解買親貴o既都要咁轉折

之後去城隍廟,主要食小吃
南翔小籠包因為太多人而唔食
反而去左小吃廣場食生煎包同埋小籠包等等
味道都唔差
就後食埋寧波湯丸
又買左一堆野食
就咁,集合飛去機場

響去機場途中發生左一件小意外
就係同一架車發生輕微碰撞
錯係撞我地架車
但係因為我地趕飛機
所以導遊給錢解決左件事後
就嗱嗱臨去機場
搭飛機返香港lu

今次,其實東瀛遊搞得真係唔錯
食宿幾好
雖然購物係多o的
但係都唔會強逼推銷o既
參加左咁多個團,都係覺得東瀛遊最好

不過,對內地的印象都係麻麻地
由空中服務員開始已經覺得佢地都唔識笑,唔識友善兩個字點寫
之後到上海經常塞車,交通網絡亂籠
到走,個機場指示不太清晰,搞到我要上飛機先去洗手間……

下次返太陸,可能去西安或者青島吧??

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()