close

今次又係搭長榮機啦時間係26/12到28/12
因為意外有假
順理成章,又係去左我最熟o既台北啦

 

 

 

今次去又係買書同埋買野食
因為唔洗去九份就可以買到我想買o既野
所以比起上次多左大半日出黎
本來諗住去陽明山睇夜景,但係因為無帶相機
同埋得自己一個唔知做乜,所以最尾無去到
又諗過去坐貓空,但係因為驚而無去
結果,就係無乜特別o既行程囉

十一包一口酥唯一有驚喜,就係我去誠品信義旗艦店
個度真係好大,好多書可以睇
又有座位可以俾人打書釘
好正,我響個度都睇完本<華氏451度>
係一個消磨時間o既好地方

個篋基本上都係俾書同埋碟塞爆左

 

 

至於今次敗家數目呢
完完全全係出乎我預計之外的……多
買左六套日劇dvd,
包括螢之光、夢想家、醫龍1&2、伽俐略、交響情人夢
三套電腦遊戲:幻想三國誌4、軒轅劍外傳、迷城國度
大量小說:包括言小及一堆厚到掟死狗o既長篇小說
四盒鳳梨酥、十一包花生酥、一盒綠豆糕……
只靠一個22寸行李箱及一個大背包便帶回香港
拖去機場好似拖舊石咁,我都好佩服我自己可以成功托到上車
亦都提醒我,下次都要帶大個o的o既行李箱去台北

下次去旅行係出年二月
目標係台灣……無錯,又係台灣
係咪好想打死我??
其實係因為個度有書展……
俾同事知道o既話,又會笑我個邊有男友等我去突擊啦~

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()