最後一日
行程如下:

田崎真珠->銀座自由購物->回港

本來……本來我以為珍珠個度我會無乜野買
點知……因為實在太靚夾抵買o既關係
響旅行勁洗錢o既魔力影響之下
就……買左幾條鍊囉

Picture

結果又洗左幾千

所以呢,去到銀座
見到blue label都無心情買
淨係如細佬要求咁買左盒eva模型俾佢(又洗我六百……)
agene b因為響新宿買左,所以無再搵

再加埋,因為我堅持要搵間m記食蝦包
所以呢……都無乜點行過銀座
淨係去左fancl 買jelly mask同卸粧油
同埋響zara買左件褸……

就咁,個行程就完左lu

返到香港
先發現原來我地買得最多o既係食物emotion

Picture


不過有好多都係俾人,自己食o既反而無乜emotion

今次日本之旅,淨係買野都差唔多洗左成兩萬幾蚊……
果然,去日本係會破產的……

下次去北海道,應該唔會咁誇啦掛???

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()