close

今日撞返舊同事
佢知道我返邊個ward
佢話:你o既忍受能力都幾高喎
呢句說話,令我有少少諗返我對依家o既工作態度

其實我對工作環境要求好簡單:
唔好有人成日煩/哦我
我最怕係有人耐唔耐煩下我,要我做乜做乜又指住我黎鬧點點點
但係佢自己本身卻又唔係做野o既人黎o既

至於甚麼蝦人啦、家人煩啦個堆
可能我反應遲頓啦,好多時聽唔明人地串我(或者故意聽唔明)
同埋我對工作上o既事係收工就唔記得
所以暫時都可以接受響呢個ward做
至於被人蝦嘛……我暫時feel唔到
可能我底線太低掛(呢個都成日俾我細佬笑係咁)

至於我上面提及o既弱點
好彩,呢類同事唔算太多
我亦都唔係成日拍,
所以呢堆野係我接受響度做o既原因吧

寫到呢度,我都會諗
會唔會有一日我會頂唔順又re走呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()