星期六約左MAN E行街兼唱K
佢係中學識到依家
由識開始計都超過十年啦
係我KEEP得最耐O既一個FD

今日我地行o既地方係葵涌廣場
真係好多平衫買吖
o的款又幾靚
我58蚊都買左兩件襯o既衫
抵到爛~

之後去左newway唱k
唱足三粒鐘,聲都變埋
不過唱得盡慶囉
畢竟好耐無唱過k啦
我一次過唱晒我想唱o既周杰倫
連霍元甲都唱埋,真係~emotion

當然,都有同佢講下近況
不知不覺,時間就係咁過左
我同佢都接近2字中間,
特別係做左野之後,時間過得超快囉……
死勒,我唔想咁快變左做熟女喎……

最後晚飯時間,叫埋阿媽出黎食
都幾happy,好盡興luo既一日
好耐未試過可以咁盡興啦~

ps:蚊e,您約我打羽毛球個度呢
我睇過個場,最快係11/2……其他都full book
係咪好恐怖呢……

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()