typoon做左呢行超過五年
唔係無食過風更
但係要響八號風球之下返工還是第一次

因為之前不是ON SHIFT的
所以打風只是望著個電視睇下風暴消息
過左兩點先落波的話就唔洗返工
ON SHIFT之後
我通常都係返左工先黎打風
所以其實都無乜大問題
今次收工又見到八號風
第二日返工又見到八號風算係少見啲啦XD

今日返A,都有愁過點搭車返工
因為十號風個陣輕鐵話自己停駛喎
咁我響邊度搭車返工??

不過我好彩我依家仲係唔洗撲車個堆
因為父親大人車左我返工
基本上無淋濕個身就返左工囉
所以響度要多左佢啦
冒著無保險的危險都楂車送我返工……

今次個風送俾我係五個鐘頭的雙糧
希望八月底可以收到啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()