close

 

Picture

近排發神經
竟然搵番我細個好鐘意睇o既動/漫畫--美少女戰士Sailor Moon睇
仲愈睇愈有癮添

我諗,依家2x出頭個堆人都有睇過
仲要係響txb播
個時,真係紅得好緊要
週邊商品好多,有正牌有冒牌
我都洗左唔少零用錢響入面

依家睇番
都覺得幾好睇
個時鐘意,可能係因為搞笑,同埋有王子公主
但係依家睇,係欣賞個故事完整性
同埋人物設定個個有唔同特色
十個戰士再加埋其他外太陽系o既人喎
畫出黎都唔少野
而佢o既變身o既念
亦都俾好多好多動畫番用,到依家,仲係用緊

套野都完結左成十年
不過我套漫畫仲有keep
始終係童年回憶嘛^^
個人鐘意漫畫多過動畫,因為我鐘意漫畫o既結局
始終圓滿o的
不過我都幾期待會重播動畫版
但回心一諗,套動畫都好次灑左好多鹽花
電視播番o既機會都好微lu

遲下得下再寫下呢套動畫o既野

Picture

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()