又到父親節
例行公事當然係要破財送禮啦
今年o既父親節禮物係:

 

Picture

認得出o的部係乜機
我諗對手提電話研究都有一定年資囉

講開父親節
都要講下我老豆
其實我同我老豆o既關係唔算差
不過係相對唔知講乜個隻
有時佢個o的固執野我都睇唔過眼,
我又唔敢直接同佢講……最尾係變左忍囉
幸而影響我o既野都唔係咁多(係都影響阿媽多o的啦)
但係我都知佢係錫我o既
成日透過阿媽黎關心我,問我諗法囉

我老豆其實已經差唔多到退休年齡啦
我成日想請佢去旅行,佢又放唔低部車(佢有部的士……)
結果搞到咁o既年紀都淨係去過一次旅行……
有時,都戥佢辛苦,
不過佢又想做,都無佢符

依家最希望o既,係佢身體健康啦
touch wood咁講,依家佢仲算身壯力健
但係成日響醫院度見到一o的後生過佢又病重o既人
都咪話唔擔心,尤其是係佢生活作息咁唔正常(夜更的士,又食肥又食甜咁……)
唯有買多o的補身野俾佢

最後,都要講句:願天下父親父親節快樂!emotion

PS.個部手提電話係SE o既T610
因為佢前排浸壞左部電話,結果咪出荃灣買部俾佢囉
一來,佢用開,應該識用唔洗我教掛emotion
二來,都幾平啦,380一部咋,係近排銀根短缺o既我可以負荷到o既禮物

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()