Picture
(咁O既場面會唔會響結局出現?!)

 

近排因為荷爾蒙影響
做乜都心機
套野蠻女友都做左第七集
我依家先睇第六集
都out晒啦
(唔好講LF第八集我都未睇……CHANG儲左四集都未開始)

今集係講男主角同埋女主角的感情轉折
既然男主角個男朋友都死左
所以,順理成章,男主角可以展開對女主角的追求
不過,梗係覺得個轉折位有O的怪怪地咁
始終俾著一個正常男人,都未必會鐘意一個狂揼自己O既女仔吧……
但係回心一諗,同原版劇情都係一樣架?
點解日劇我就覺得怪,韓劇我就覺得OK?
無解中……

下一集,應該係女主角開始展開對男主角總總無理要求
首先係彈琴……
原版入面係女主角彈琴男主角送花
依家反而係男主角要彈琴……
希望可以表達得好O的啦
我都希望自己可以堅持睇到結局丫……

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()