今日係立會投票o既日子
當初,其實無諗過去投票
因為都唔知揀邊個……
逢政必反唔想揀
但又唔想揀保皇人仕
獨立人仕我又唔識佢……
若果唔係想投功能組別個票
我真係唔會去投

點解我會想投功能組別個票呢
因為我唔想依家個位連任
雖然,佢有護協o既支持
雖然,佢無得罪過我
但係都耳聞佢得罪左好多nurse
包括我身邊o既同事
例如鬧ou學生啦,幫病人去鬧個病房啦
(但係錯個位係病人喎…)
所以呢,我就投左佢位對手
雖然,可能作用不大
但係都對得住自己個關啦

至於新界西我投左邊位?
總之唔係泛民又唔係左派
但係都係親政府o既中產黨派候選人

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()