攝於書籍場地Picture

今年無左書籍博覽
取而代之的,是大眾舉行的香港書節
看到簡介,己覺得有點不妙
因為只是大眾舉行
並沒有其他書商參展
可以說只是一個大型書局般的書展
但本著有免費票的機會,便去了參觀
結果,當然如預期的
沒驚喜,兼且失望

我不期望這次書節會提供書展那樣
有大量書藉來參展
但至少,可不可以在分類上做得好一點點呢?
例如,我想找東野圭吾的書
為何他的書會分佈在:翻譯文學、驚慄小說、流行文學三個不同區域?
而且放的書也不同,書又不齊
想找他的書來看,真是一項大工程
或者,我想找近期大熱的twilight(暮光之城)英文原文書
為甚麼只有獨獨是第一集不見了????
那我怎樣買下手哦????
結果,我只買了一本綾辻行人和一本卓韻芝
完全沒啥收穫

之後做孝順女,陪阿媽去維園行工展會
我地都係對食有興趣o的
所以掃o既,都係食物
買左幾百蚊
唯一覺得不便,係edo個會場
依然都係密封式,攪到人逼人咁
其實,改做嘉頓個類開放式咪幾好囉?

最後去sogo買左近期大熱的大熱(mochicream)
遲o的再發文講下好唔好食
另外又買左個手袋,用左我個張一千蚊coupon,
算係收穫甚豐吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()