近排
因為流感高峰期
所以入院率上升
我地要做o既,當然會有所增多
結果,搞到我個partner士氣低沉
連我都就黎俾佢影響心情

因為咁
我個拍擋好似鬼打牆咁
不斷咁講佢最唔鐘意o既ward點唔好點唔好
偏偏,呢個ward係我之前做過,之後先到佢接手
一個覺得幾好o既病房
結果,完全無同感可言

但佢不停怨呢樣怨個樣
初時可能會同情
但日日咁聽您怨,我都開始覺得煩
您究竟想點呢?
怨我同另一個同事之前強力推薦呢個ward俾您嗎?
想同我調ward嗎?

但係我手頭上o既ward一定唔啱您心水
(連咁整齊o既ward都俾您踩到咁……)

其實呢個性別o既ward間間都係咁啦
您睇人好,人睇您好啫……
有時,
我都會覺得積埋一堆唔收人,
好過好似倒水咁出院,再收一堆新人

請不要再這樣低迷了
再咁搞,連我都俾您搞到唔開心啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()