昨天返P
但係知道美女廚房有第二季
志在笑下咁樣錄左黎睇
沒諗過,竟然係加左咁多野落去
搞到成個節目有O的不倫不類

見到節目時間有成個半鐘
已經心知不妙啦
結果出黎真係有拖長黎做O既感覺
睇美女廚房
純椊係想睇一班女演員響廚房依嘩鬼叫
同埋班嘉賓食到嘔O既畫面
順手笑埋自己都係唔識煮野食……

但係依家個美女廚房
就加左好多無謂野落去
首先係助手
我唔明有個男助手響隔離做乜?
美女廚房好笑在於美女們獨自面對混亂嘛
加個男落去,又未必幫到手
仲多把聲,好煩

第二,就係我不嬲都唔好O既美少女廚神
可能因為我係女O既
由上一集開始,我到唔係咁BUY呢一PART
拎住碟餸行CATWALK再冧評判
我唔知有乜作用囉……

第三,可能TVB唔想個節目得啖笑
所以整左個教煮餸環節落去
仲要襯埋個O的乜野戀愛味道
同埋一堆佈景版咁O既味之天使(我唔記得佢地個名啦)
睇到呢度,我已經囧了
若果我想學煮餸,我會睇蘇絲黃
而唔係睇呢個節目囉
我想笑下唔用腦,唔需要呢一類資訊吖

以上是我極主觀O既感覺
以後美女廚房,我諗都係班演員出黎煮餸個陣先會睇
其他PART會SKIP左佢

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()