close

唔知係咪俾個天聽到我想學下點樣handle death
或者係訓練我獨立
總之,我呢排做野都好多野發生

第一,sudden arrest
個case唔係DNR,所以我要搓
仲係搓唔起
最尾俾屋企人大吵大鬧個隻
最後報左PRO,不過問心無愧,所以唔理佢

第二,N更連環有PATIENT有野
基本上響我個病房,病人情況都係極穩定
但係唔知點解,梗係響N更出事
首先一個IHD底但無TNGO既人CHEST PAIN
要CALL ON CALL開TNG
再黎一個又係唔係DNR DESAT
又要CALL人……
好彩100%MASK泵得番
但今日返佢都係CRITICAL就死
好彩今次就簽左DNR,
咁都無咁煩……

經過呢幾件事,都學左O的野
不過仲有排學丫
希望下次可以HANDLE得好O的啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()