Picture
(西湖一景)

行程第三天,蘇州到杭州
到了重頭戲(個人認為的西湖)
行程如下:

蘇州絲綢廠->午餐(農家菜)>烏鎮->西湖->晚飯->西湖之夜->西湖新天地->酒店

首先去左蘇州絲綢廠
又係一個買野o既地方
但係都買到野喎
絲巾啦、絲被啦
我依家都冚緊個張絲被
真係如佢所講冬暖夏涼
幾舒服o架

之後就去左烏鎮
水郷,個人覺得係靚o既一個小鎮
真係有威尼斯o既味道
沿途導遊都講左唔少野
雖然有時長氣左o的
但係大部分都覺得幾實用
令我更加投入去參觀整個烏鎮

Picture
(烏鎮一景)

之後就去左西湖
相對於烏鎮,西湖個景就令我失望囉
唔知係因為放得太多資源去保育定係點
好多野個人覺得人工化左,完全無左自然美
俾我好假o既感覺
係臨走見到太陽落山配上垂柳,先覺得個西湖靚
(請看第一張相)
之後吃晚飯
再睇埋個幾好睇o既西湖之夜show
(有興趣在youtube看吧,大把片)
就係咁,西湖之旅就咁完左
有少少失望囉

最後去左西湖新天地參觀
據聞係杭州夜浦點,港人投資(好似係朱玲玲個新老公)
但係個人覺得無乜特別
最後返去酒店,又係一間極大o既五星級酒店(杭州華美達酒店)
仲有電影睇,我睇左葉問同埋家有囍事2009
真係越住越靚丫

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()