close

Picture今日去左行書展啦
特登re O黎行書展
梗係因為想早去啦
主因都係避免多人囉
同埋想可以舒服O的咁揀書
不經不覺,原來書展都已經二十年啦
我去左應該都有十年,
買O既書亦同初初唔同囉

 

 

記得當年買O既小說都係以言小為主
全部書都係尋夢園啦、博益啦(個時未執笠)
對厚書抗拒到極
但係隨住年紀愈大,愈鐘意睇書
依家反而係愈厚愈想睇
而今年,因為開始鐘意睇日本推理小說
所以,買多左推理小說囉
以下就是我的收穫

Picture

Picture

Picture

第一張相是台灣言小
我維持了十年多的興趣,
雖然現在熱情減退了
但還有固定看的習慣吧
拿來當殺時間用品(大概一個小時內便可看完一本)

第二張相,大概都是我固定有看的作者
例如林詠琛、區樂民、東野圭吾、雲海等等
李牧童是因為有簽名書才買
那本雜誌則是因為有ARASHI而買的(羞)

第三張相是我拍完第二張才知道漏拍了這幾本
除了中間那本外,其他兩本都是圖文書啦
作者是香港人,畫的東西應該比我上年看的那個彎彎親切吧

因為我和細佬在書展會場慢慢逛
再加上會場變大了,變闊了
所以,最後逛了四個多小時才回家
拖著滿載戰利品的篋上巴士去……

最後結算一下,上面的書,就已經花了我千多元了
在香港買書真是很貴哦,就算有算也不及香港便宜
順道說一下,台灣買書真的比香港便宜哦
附上圖片來証明:

Picture

這本是流星之絆的價錢
台幣明明360元,即大概90元港幣,在書局街買還可以有九折
為甚麼在香港要賣個120元??多了30元
就算有八折也不比台灣便宜耶?難道是運費的關係嗎?
有沒有人可以解答我呢?

所以,我還是一年去一次台灣買書囉

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()