Picture

第二日,行程正式展開:

首先去登別地獄谷;
之後去伊達時代村,
午餐響海鮮市場解決,
最後就去左熊牧場以及昭和新山,
住個間酒店響洞爺湖邊O既萬世閣露天溫泉酒店……

地獄谷,其實無乜好睇
都係一處冒煙O既谷
可以影下相咁
留下一張到此一遊O既相
便向著伊達時代村出發

伊達時代村係依照住日本舊時代而建的主題民俗村
有迷宮、有鬼屋
但係全部都唔恐怖
反而係個忍者表演,雖然唔識日文
但係都睇得幾開心
而且佢地個緊都幾靚O既

午餐,就去海鮮市場揀海鮮食
可以SHABU SHABU
揀左成港紙千幾蚊O既海鮮
但係……全部都好正
我到依家仲記得TORO個陣味
好想再食丫

Picture

食飽,就去左熊牧場同埋附近O既火山參觀
火山無乜好提
反而係熊牧場,O的熊仔真係好得意丫
為左引你俾野佢食可以話係百寶盡出
絕對值得去睇

Picture

睇完熊,話咁快返酒店
今次間酒店我揀左間榻榻米房
仲要係對正洞爺湖景,好正~
今次係我繼上次之後第二次瞓地下
但係我都覺得幾舒服
若果可以,我都想將來自己間屋有得榻榻米下

Picture

今日最後值得一提O既
係我睇左嵐O既番組ひみつの嵐ちゃん
雖然日文淨係明一O的唔明一O的
但係都睇得好開心,最緊要係我個本命勝出了呢
嘻~

Picture
(害怕的表情很可愛哦emotion

就這樣,又過了一天囉
之後,就會去小樽運河那兒

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()