今晚同細佬去左睇同事推薦
詹瑞文第四度共演的舞台劇--萬世歌王
因為早左半年用信用卡訂飛
所以呢,用左300蚊左右
就可以買到第四行個位
睇足三粒半鐘
真係好抵睇

其實我無睇過詹瑞文任何一個show
睇佢,純椊係同事推薦
本來想揀之前o既<萬千師奶賀台慶>
但係因為俾同事話係3x以上先有共鳴
所以轉揀睇呢個
結果……當然係無後悔啦

本來我以為成個劇都係詹瑞文係度扮鬼扮馬唱人地o的歌
點知原來唔係噃
反而係藉一個歌唱比賽,去諷刺一下現今樂壇
例如淨係唱慘情歌丫、k歌氾濫等等問題
響笑之餘都會令人有反思(我都係聽k歌o既一份子嘛)
當然,都會有扮鬼扮馬
今次佢扮陳冠希,再加埋部相機
極度入型入格

除左表演,佢仲同觀眾有互動
o的part,就不其然諗起之前睇過o既森美
兩位同觀眾o既互動同樣出色
不過二人表演的風格不盡相同
森美會有跳舞,亦都有明顯出錯再執生(因為係第一次嘛)
但詹瑞文始終係老手,就算出錯都唔會俾您睇到(而且佢都做到熟晒啦)

另一個留下深刻印象的
是詹sir玩聲技巧
佢變聲變到真係令人O嘴
而且分飾不同人物(最勁係一個扮九個)
都唔會亂個下好野
好佩服呢位舞台劇演員
搞到我都有少少想睇埋佢呢一套作品:

 


會響沙田大會堂再上
我要諗諗啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()