close


噚日係聖火運送o既日子
事前,都無人估到香港人o既反應會咁熱烈
仲有電台節目主持人擔心會無人睇傳聖火
最後,証明大家都是多慮啦

雖然我因為要返工而無親身睇到聖火傳遞
但係見醫院入面都派晒"中國加油"貼紙
而上至WM下至清潔阿姐都貼晒係套制服度
都幾搞笑

響食飯個陣就睇到電視直播響馬場到運聖火個段
都幾有趣
不過臨尾點火盤個陣
隻馬好似驚左O的火咁嗱嗱臨咁走
我都有少少驚出事

事後睇番新聞片段
都覺得香港罕有地咁齊心
大嗌中國加油,又唱成日都唔記得點唱O既國歌
香港人O既特性就係咁,有事就特別團結

 

 

 

最鐘意係龍舟傳聖火,由高處望落去好有氣勢
而且係咁耐以黎第一次喎,令人覺得驕傲

至於另一個矚目點:明星傳聖火
我覺得劉德華係跑得最型O既一個
步速適中、姿勢有型
雖然有人笑佢,但我都係覺得佢型
響香港入面,我最欣賞O既藝人都係佢啦
今次佢唔洗經贊助商而直接被指名去傳聖火
都算係佢成就上O既一項肯定,都替佢開心

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()