Picture
(張相入面有一樣野唔屬於CLINIQUE或SHU UEMURA,搵唔搵到呢?答案在最後)

上面個堆野,雖然影得唔清唔楚
但係就係我今日響沙田o既戰利品
為o既,未就係塊臉囉……

我塊臉屬於極難搞個類
係極乾,再加上極敏感
但係偏偏又發神經想去化妝
結果用彩豐行個堆cheap野
變左敏感到起晒粒粒
為左塊臉
再加上年近廿五,唔可以再恃住後生
所以特登去沙田搵野打救

本來諗住去clinqiue淨係買一樣野
但係俾人捉住左去試化妝品
仲要化得幾好,又唔乾
結果,心甘命抵買左上面封相o既一半野
成千幾蚊,為靚,無計啦

之後順手去埋對面o既植村秀
又係消費o既開始
信我,本來我淨係諗住買眼線筆同埋枝foam uv base
點知俾人sell下sell下,又買多左樽eye shadow
再sell,買埋個脂胭掃
最後,連洗脂胭掃個樽水都買埋
咁又唔見左成千

結果,兩間舖頭同時俾左我一次免費化妝或修眉俾我
但係眉得一對,所以揀左一間去做修眉
至於植村秀,就會聽下佢個化妝班囉
今次買晒全部化妝野
應該會有一段時間唔再買吧……?

答案:左面個支藍色係H2O+的眼部卸妝液,
   因為我用緊隻極難卸o既睫毛液,
   唯它可以成功卸取,本人極力推薦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()