close

Picture噚日係放完假之後第一日返工
無返一個禮拜,制度完全唔同晒
要重新適應
不過依家若果返a對三仔會輕鬆o的,嘻

本交更簿依然都寫滿左要點點點點做o既野
聽聞上頭又打過風黎
我諗,呢o的野都好難避免lu

另外收到HA唔知做乜
俾醫管局同事o既qee bear

我第一個諗法就係……有無得高價賣左佢?
對我黎講呢舊野都係用黎擺……
不如你俾CASH我好過啦

之後到左N,又ARREST左一個
發現已經係FLAT 晒,但係無簽DNR
所以要照搓,當然係搓唔起啦
SO……又要打包一件

乜我N成日要打包O既?
唔通真係要去搵車公?

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()