close

 

Picture

尋晚去左睇
同細佬去睇
我係無睇過張敬軒演唱會但係有聽佢o的歌o既人
而我細佬呢,就係有睇過張敬軒演唱會但係唔熟佢o的歌o既人
一個好奇特o既組合,就走左去睇佢第一場演唱會啦

Picture

今次係開四面台
而我坐o既位置就係紅區19行44段
我諗都近280蚊位
不過因為前面無人
所以都望得幾清楚o架
可惜o既係,一開場,就發現原來我係背台o既

第一首歌係<未來的回憶>
張敬軒係由高空落黎
身上面有好多燈,可惜全程搵個背脊向住我
但係唱到:”但這夜晚星暗暗做證 仿佛把我喚醒”這一句時(或者係我記錯)
天花版上面突然開晒o的細燈
果畫面真係好靚o架

Picture

一個驚喜的開場後
就係一連串新舊歌交替
今次唱o既係主打歌多,所以我細佬都識得跟住唱
另外好意外地都唱左三首老歌:京華春夢、舊夢不須記、奮鬥

嘉賓方面有幾位:

Picture孟楠

Picture吳浩康

Picture方大同

最估唔到係吳浩康,因為兩個人好似無乜關係咁
孟楠係新人,唱歌好勁,可惜係講國語o既,即係非本地新血
方大同,之前睇forum知道有佢,但唔sure,一路忐忑咁睇,到佢出場個陣勁開心

而另一part驚喜就係唱新年歌
張敬軒著到成個利是封咁出場

Picture

不過我細佬一早估到有呢一part啦
佢話始終新年檔,實會有o既
只不過估唔度係擺響encore位啫

而演唱會最後一曲,係歌迷與軒仔都勁愛o既--笑忘書
但係個舞台安排都同上一個演唱會好似,唔通係首尾呼應?

總括黎講,今場演唱會我都睇得好開心
軒仔唱live都好好聽,而且唱主打歌多,所以唔會悶
衫都好閃,閃到眼到光埋
嘉賓有驚喜,而且全部係唱得之人,不錯
我成場都無去過toilet
以下係網絡上搵番黎o既rundown

01 未來的回憶
02 披星戴月
03 攝氏零度
04 餘震
05 騷靈情歌
06 遇見
07 Saving All My Love For You by 孟楠
08 迷失表參道
09 靜夜的單簧管
10 櫻花樹下
11 斷點 + 無能為力
12 過雲雨
13 相對論
14 京華春夢 + 舊夢不需記 + 奮鬥
15 先入為主 with 吳浩康
16 洗剪吹 by 吳浩康
17 曝光
18 孤單公園
19 Yes & No
20 愛愛愛 with 方大同
21 玩樂 by 方大同
22 Hurt So Bad
23 酷愛
24 迎春花 + 財神到 + 歡樂年年 + 喜氣洋洋 + 恭喜恭喜
25 My Way
26 陰天假期
27 笑忘書

順帶一提,今次我帶左部新相機去
sony o既hx1,20x光學變焦,真係遠遠都zoom到
連我對面區o既觀眾都望得清清楚楚
所以先拍到咁清楚o既演唱會相

Picture

嗯,咁下次玉木宏演唱會個陣可以盡影啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()