close

Picture今晚去左睇陳奕迅演唱會
本來都無諗住買
但係見MOOV做絕對靚位PROMOTE
咁就忍唔住手買左兩張480飛啦

未睇之前
已經睇/聽到一堆負評
好似陳奕迅聲沙啦、無上次咁好玩啦
唱得太多其他人O既歌啦……
所以,都有少少驚會覺得失望
不過,最後出黎
可能因為無乜期望,反而覺得唔錯喎

 

 

 

我同細佬坐o既位係綠區66段第九行
雖然距離個台都有少少距離
但係勝在無遮無擋

 

Picture

另外入場前,有關方面派左隻發光戒指

Picture
所以,當燈熄晒個陣
個場面都幾靚o架

Picture

不過,當eason出黎,開口唱第一句個陣
真係俾佢嚇一嚇……乜真係咁沙聲丫
之後佢o既水準就好似玩過山車咁
唱人地o既歌個陣就沙聲o的
但唱自己o既歌就好少少
呢個情況,直接唱浮誇之後就開始改善
以下係我印象中o既rundown

1.今天等我來 2.好歌獻給你 3.落花流水 4.囍帖街 5.七百年後 6.約定 7.寂寞夜晚
8.浮誇 9.MR.LONELY 10.我甚麼都沒有 11.禁色 12.無人之境 13.破曉 14.夕陽無限好 15.人車誌 16.裙下之臣 17.陀飛輪 18.沙龍 19.葡萄成熟時 21.熱辣辣 21.反斗星 22.頭髮亂了 23.好戲在後頭 24.芳華絕代 25.富士山下 26.與我常在 27.我的快樂時代

encore:單車、每一個明天、明年今日

唱浮誇個陣,eason真係聲嘶力竭咁唱
搞到我幾驚佢唱完之後會失聲,演唱會要終止……
之後佢每首都係用盡力咁唱
雖然咁樣係值得一讚,但係都戥佢辛苦

好彩,之後eason愈唱愈好
至於高潮位
應該係熱辣辣個一串快歌啦
雖然我個區無乜人起身跳(搞到我同細佬都有少少尷尬)
但係都好開心好enjoy

Picture

而且,eason唱<芳華絕代>真係好正
carry得首歌好好
總之就係正

encore位,意外地有唱單車
呢首係我心目中eason best 5
另外,因為佢太太有病
所以佢又唱埋首每一個明天俾佢太太
好感動哦~~

Picture

總括黎講,除左開頭幾首歌
其他都係水準之上
dancer啲衫好靚
eason亦都盡力唱出佢最好o既水準
所以,都係值回票價o既一場演唱會

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()