Picture
(照片轉自facebook玉木宏香港群組)

響3月27日19:30開始的演唱會
一個好早開場o既演唱會,點知係有原因
而今次,得我自己一個人去
原先都擔心會好悶,但後來發現擔心係多餘
因為,個演唱會氣氛實在係太好啦!!
(因為匯星不許可拍照,連自拍也被保安倔住,所以以下只有寫報告,並沒有照片)

Picture

未講演唱會前
先講講我買左乜記念品
因為我係7點2先去度
所以我最想買個本photobook已經賣晒……(結果我要上網訂)
結果,就買左個早就出版o既calender同埋電話繩
Calender入面全部都係玉木宏影o既相
見到實物,覺得幾靚,所以就買左
兩樣野就咁洗左個四百蚊

 

 

買完野,之後見到一張poster
一張令我非常揼心o既poster
就係下面呢一張:

Picture

我係會員丫~~~~但係我唔記得帶張卡
所以……淨係望住張poster流口水
Picture無得換,嗚……

之後入去會場
其實個位距離個台都算幾遠下
此時有人派左張紙俾我---------------------------------------------->
原來係俾玉木宏o既驚喜
至於成果如何,到時再講

等到七點九,演唱會開始
因為玉木宏係夾band出身
所以,佢好多歌都係快歌,
而且,佢都好識帶動氣氛
帶埋歌迷一切去做動作,又用廣東話去令歌迷high起來
結果,我成晚企響度一切跳居多
好high,好開心

曲目如下:
1. Air’s call 2. パレット 3. Sunny Bike 4. Poker Face 5. 踊ろうよ 6. 君と空 7. SLOW TIME 8. SEASONS 9. 希望の海 10. MY VOLTAGE

間場band show

11. Basket Case(原唱:Green day) 12. Good Day 13. beautiful day 14. Last Song

encore:
15. 明日へのドア 16. 抱きしめたい 17. りについたキミへ(玉木宏作曲、詞)

宏爺出乎我意料之外地唱得很穩(回想music station…)
整場最深象深刻的是beautiful day
氣氛炒得最高,每個人也很high哦

另外宏爺也預備了翻譯
雖然這個翻譯……我不知說他好笑還是緊張
總之……都為我們帶來不少歡樂
還有,都算是表達了宏爺所說的吧(雖然簡短了點……)

至於那份特別禮物,紙寫是encore後唱的
沒想到最後卻在encore前出現了
雖然個人覺得全場不算唱得好emotion
也不覺得全部人有參與
但至少宏爺有聽到了,還邊唱著這首歌邊走出來
心意算是……有傳到他心裡吧??

最後的最後
宏爺給了我一個意外驚喜
就是握手會
我一直沒想到他會每個人都握手耶
每一個觀眾耶……他是站在出口那兒親自握手親自講多謝親自送走觀眾耶!!!!
我握手時腦海中一片空日,而且不太敢直視宏爺
只記得他的手很大很暖很好握
我終於明白不想洗手是什麼樣的感覺了……
就這樣,帶著很樂很樂的心情回家去了

這場演唱會將我對玉木宏的好感度推至高峰
對他唱歌也改觀了
下次,若果再有下次巡迴
我一定會再看你的演唱會
也請您一定要再來香港哦!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()