噚晚night,尚算順利
只不過係一開波有一個case desatured
一個r/t foley再加 tracheostomy o既人
無DNR
要急救,所以成晚都處於一個緊繃狀態去望住個CASE
無乜抖過
但係有時望住個CASE,我O既想像力又出現,
又諗好多野出黎……

有時我對住個case會諗
人生的意義到底係乜?
若果有一日我瞓左係度,r/t foley 氣口樣樣齊
復原能力近乎零,沒有意識,好大機會變左植物人
我會唔會仲想留響將床度呢?
當我要死個陣,我仲想唔想俾人狂搓我心口做CPR拖住我唔俾我走
又或者要再搵部機係咁逼我呼吸?
然後繼續瞓響度,到某一日開始生出BEDSORE要狂洗傷口呢……
諗諗下,我都覺得好恐怖

當然,家人會好唔捨得病左家人
呢一個係肯定,
而且好期望有神迹出現,希望病左O既家人會慢慢復原
但神迹唔係成日出現,
而且,復原能力以年齡愈來就愈無……
所以,若果我老左,有一日要咁樣,我就寧願平平靜靜咁去就算

可能因為響醫院做
所以見得多咁樣CASE
有時都戥PATIENT 辛苦
或者好多人唔認同我O既諗法
但我要強調的是,我不是贊成自殺
只是覺得,若果一個人病入膏肓,沒藥可醫
而卻被用盡一切方法拖住不走,就太可憐了……

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()