森美第一個個人talk show
好意外咁
被細佬拉左去睇(我懷疑佢係俾人甩底先搵我……)
主題係:the show must go wrong
藉o既,係不同類型o既show
去諷刺一下時事、潮流等等

森美把口不嬲都牙尖嘴利
所以對佢o既talk show都有一定o既信心
而o的個show,除左講之外,仲有跳同埋唱
而森美,又出乎意料咁表現得幾好噃

當中,佢同小儀個part最令我印象深刻
可能係因為小儀個頭同埋表情
再加埋森美o既說話
令我個肚都笑都孿

而show入面
都有少少蝦碌位
但係森美都執得好好
好似講野歪之後o既自嘲
送pizza個位唔見人,佢講左成分鐘野去撐場
仲有theresa唔識郁比眼色等等
都證明到佢係一個唔錯o既司儀
雖然佢都經歷過低潮
但係場末o既自白又令我佩服佢有咁positiveo既諗法
值得一讚
若果佢再開talk show,我諗我都有興趣買飛去睇

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()