今日睇到單新聞
雖然好細單
但係卻吸引左我o既注意力
點解?未就係因為發生係我個行囉

理副學士抗議不獲承認 [oriental daily]

護理副學士抗議不獲承認
03/04/2008

【 本 報 訊 】 香 港 科 技 專 上 書 院 於 ○ 五 年 開 設 三 年 制 的 護 理 副 學 士 課 程 , 首 批 共 廿 三 名 學 生 將 於 下 月 畢 業 , 但 書 院 上 月 遭 護 士 管 理 局 否 決 其 專 業 資 格 申 請 , 意 味 這 批 交 了 十 三 萬 元 學 費 的 學 生 , 畢 業 後 不 能 成 為 合 資 格 註 冊 護 士 。 書 院 的 導 師 率 領 四 十 名 學 生 昨 日 到 立 法 會 門 外 請 願 , 不 滿 護 士 管 理 局 對 學 生 不 公 平 。

轟 護 管 局 運 作 欠 透 明
科 專 校 長 時 美 珍 要 求 護 士 管 理 局 交 代 拒 絕 申 請 的 原 因 , 批 評 局 方 運 作 欠 透 明 度 。 她 表 示 , 三 年 前 已 向 護 士 管 理 局 申 請 專 業 資 格 認 可 , 但 對 方 一 直 拖 延 批 核 過 程 。 她 說 : 「 一 直 只 係 叫 我 交 文 件 , 同 埋 開 過 兩 次 非 正 式 會 議 。 」 她 說 局 方 今 年 初 才 首 次 派 人 視 察 學 生 實 習 情 形 , 然 後 上 月 突 然 否 決 申 請 , 令 學 生 十 分 徬 徨 。 她 說 , 各 班 級 共 有 一 百 五 十 名 學 生 , 他 們 畢 業 後 , 要 報 讀 其 他 院 校 的 學 位 課 程 才 能 成 為 合 資 格 註 冊 護 士 。 眾 人 計 劃 今 日 再 到 立 法 會 , 向 出 席 會 議 的 食 物 及 生 局 局 長 周 一 嶽 抗 議 。

曾 與 學 生 會 面 的 立 法 會 生 服 務 界 議 員 李 國 麟 認 為 , 護 士 管 理 局 不 會 無 故 拒 絕 科 專 申 請 , 相 信 整 個 評 審 過 程 會 有 完 整 紀 錄 。 他 認 為 , 若 有 課 程 未 獲 專 業 認 可 , 校 方 招 生 時 就 有 責 任 向 學 生 解 釋 清 楚 。 他 建 議 這 批 護 士 畢 業 生 報 讀 其 他 合 資 格 的 銜 接 課 程 。

 


對呢單新聞
我o既感想就係,護士管理局做得啱!
因為,香港科技專上學院搞o既副學士護理課程
根本就係未審批就開左班
呢樣野之前新聞都有講過:


(轉載自明報官網)

依家班學生畢業,就響到嘈話唔俾牌
有無聽過咁無理o既行為?
等於我自己開一間大學去train左一堆醫生
之後就放佢去醫院醫人,仲大大聲聲話佢地係受過正式培訓一樣
一堆歪理

 

學校校長時美珍都抨擊過護士局三年未審批到
但係護士局就話hkit根本一直達唔到佢地提供o既改善方案
我唔知邊一邊係個真話,但我信護士管理局講得出
應該可以拿番o的文件出黎証明o既
可能到星期一會有一番新辯論

仲有一部分私人因素係我反對HKIT班學生攞牌
因為佢地響屯院TRAIN過,聽聞……佢地做野都……
同埋私人學校的副學士……感覺上好似學歷仲低過大學O既HD
對於辛辛苦苦考AL讀大學DEGREE或HD去攞RN牌o既人黎講
好似有O的唔公平

不過,我都有少少同情班臨門一腳攞唔到牌O既學生
畢竟一心做護士,做尾夢成空
怪就怪佢地無搞清楚"香港護士管理局審批中"O的一句
可以影響到幾大啦
好似李國麟咁講
盡快報番一O的護士局承認O既COURSE去攞牌啦
或者,
可以試下叫佢地考NURSING COUNCIL個試,
睇下得唔得?(純椊異想天開)

 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()