close

Picture我諗有睇過新聞o既
都知公立醫院裡面
或多或少都有一啲院霸存在
o尋晚,
我有幸見到一個
但係相處唔夠半日就唔洗再對……

 

 

其實呢位病人都住左響醫院超過五年
病人係醒目、識行
但自我照顧能力比較差
其實佢都想出院,無奈o既係
佢先生就覺得佢o既病係醫院o既錯
要養佢一世,
結果呢個僵局就拖左五年以上

而本身,我個病房係要收呢位病人o既
但係……我想通知個位先生個陣
個先生就好唔滿意咁話自己無同意轉病房
結果……佢就趁探病時間衝左上病房
連病人帶床咁推返上去佢原本個病房……

見到咁o既情況……除左O嘴之外
都無野可以做到
結果,因為都知道呢位先生都有幾固執兼牛脾氣
點搞都搞唔掂……所以個位病人最後都係返左佢原本個個病房啦……

枉我仲花左半粒鐘去收呢個病人添……

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()