之前因為想去旺角交貨
同埋天氣好凍
結果一時興起就訂左呢間舖
食和牛打邊爐
響openrice度
俾人插得最多o既
唔係食物
反而係服務態度
所以我去食個陣
都有留意呢樣野……

因為屋企人遲到
所以係我攞左位先
不過帶枱個位已經好細心咁提醒左我淨係可以打九十分鐘
所以我一早預左唔可以響度hea食
所以都早早點左餐
今次我點o既係中價和牛餐

上到黎碟牛係咁o既

 

Picture

其實質素都唔錯
好林好滑
之不過,除左牛同豬之外……就好似無乜其他好食
出邊放題o既野食選擇唔算多
所以淨係係咁食肉
結果,食到好滯……

另外個湯底可能係日本豉油湯底
所以愈食愈鹹……
我都唔係咁鐘意

雖然服務比我想像中好
但食物卻只是一般
我想,我不會再去食的了

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()