台灣買o既摺紙公仔好耐無寫過近況
趁今日有時間都講下啦
我上星期又係響台北番黎
去左書展,抬左三十四本書返黎
今次買多左推理小說,仲有幾本石頭書
希望自己有時間睇晒佢啦

 

 

台灣買o既摺紙公仔工作方面,rotate可能有阻滯
因為響人地個ward個張list度係無我個名
唔……若果係咁,可能我會響七月個假之後自己申請走
想做rehab block,睇下到時有無位啦
依家,工作方面都係俾人用到盡啦,
付出同收入永遠不成正比

感情仍然一片空白
不過今次去台灣有人同我算過命
話我今年有機會拍拖?!
希望佢講得出啦,
我都要留意下身邊男仕先,hehe

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()