Picture近排工作都係咁上下
但係就都有少少新野講下
就係我個DEPT開左個APN位
要搵人去APPLY
唔知好彩定唔好彩
我竟然響受邀名單之內……
當然,我最尾都係無申請啦
原因嘛,見個申請期都差不多完
就響到寫下留個記錄吧

上頭點解叫我呢個唔上唔落年資的人申請呢?
原因有二:
一.個位係outreach,我咁啱做過下相關部門
二.我讀緊master of nursing

而我唔想去申請的原因有很多
首先年資點計都輪唔到我,
二來我個master未讀完,亦都未讀專科,所以應該唔夠quali去apply
再來,呢個位係一個人做o架,而且我又無興趣做九五位(我自己都係做九五位出身)
又知道呢個位應該背負幾大壓力兼辛苦(日曬雨淋嘛……)
所以,我對申請的興趣都係soso

老實講,我plan自己條路都係向apn位出發
但一定唔係依家囉
等我讀埋個master兼專科再儲多幾年ward exp先考慮呢個問題啦
依家,就唔好煩我住啦

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()