我係睇左頭尾兩場
再加埋7/12個一場
總數睇三場
全部買480飛,都有諗過睇晒七場
後尾因為覺得太過嘥錢而作罷

 

 

 

 

未講演唱會
先講紀念品
今次紀念品,除左常見
仲有一套限量牌公仔
若果我未做野,我諗我打死唔會買
但因為依家有經濟能力,所以一次過豪左佢
除左公仔外,仲買左tshirt,電話繩、購物袋、頸鍊、file等等
足足洗左千幾蚊

頭場飛係之前係透過一個解散左o既歌迷會訂到
位置係綠閘64段6行87號位
個冧巴好似好近台,實質上係斜到無倫
若果周生去左台o既左邊,我就完全睇唔到佢
但係氣氛就真係好high,尤其是我隔離全部都係fans
所以全場企左響度fing螢光棒,正
歌都係新歌為多,對於我地fans無乜問題
不過對於一o的唔係fans個o的就可能會悶o的囉
我前面有一排阿叔及阿嬸坐晒響度,好無癮

第一場RUN DOWN:

 黃金甲.無雙.最後的戰役.(music interlude - 湘倫小雨雙手聯彈).不能說的秘密. 退後.麥芽糖牛仔很忙聽媽媽的話(featuring 周潤發做Hip Hop手勢 and 張學友唱一段 on screen).黑色幽默(自彈自唱).最長的電影(自彈自唱).安靜(自彈自唱).白色風車講不出聲.杰倫與宇豪鬥琴 + dance.千里之外(with 費玉清)(費玉清講了一個夫婦看畫展的笑話 @_@).青花瓷菊花台.本草綱目

笑著流淚 - 南拳媽媽我們 - 南拳媽媽悄悄告訴她 - 南拳媽媽.牡丹江 - 南拳媽媽

夜的第七章夜曲.迷迭香.彩虹.開不了口甜甜的

encore
陽光宅男.髮如雪(彈古箏).霍元甲雙截棍


第二場我睇o既係JAY2Uo既飛
7/12號,紅閘44行8段89號位
又係一個看似好近實質唔近o既位
不過比起第一場好少少,兩邊都睇到
同名乎其實o既歌迷會一切睇,氣氛梗係唔同啦
尤其是我隔離坐左主要幹事sinsin,
所以,我有份舉燈牌,係jay入面個a字
若果有幸響電視到見到個A字,
就係我舉O既,HEHE
成場舉燈牌舉到手軟,不過都係好high
狂嗌,又衝左出位走去台邊睇杰倫
好近咁見到佢丫
仲有見到李雲迪,一齊彈琴好正
唯一不滿係今次我地坐個位,
比起澳門及大陸地區o既都後
我地係主場,乜唔應該我地坐前o的咩??

 

7/12第三場rundown:
(同第一場已經唔同,無左白色風車同埋青花瓷丫)

[功夫灌 trailer]黃金甲.無雙最後的戰役(music interlude - 湘倫小雨雙手聯彈) 不能說的秘密.退後麥芽糖牛仔很忙 聽媽媽的話(featuring 周潤發做Hip Hop手勢 and 張學友唱一段 on screen) 杰倫與宇豪鬥琴.黑色幽默(自彈自唱).最長的電影(自彈自唱).安靜(自彈自唱).(李雲迪獨奏).Sceret (與李雲迪合奏)千里之外.菊花台講不出聲本草綱目 (feat. 彈頭)

笑著流淚 - 南拳媽媽我們 - 南拳媽媽悄悄告訴她 - 南拳媽媽What Can I Do - 南拳媽媽

夜的第七章(feat.彈頭 & Lara)夜曲.迷迭香雙截棍(Acoustic).彩虹開不了口甜甜的

encore
陽光宅男(打鼓) .髮如雪(彈古箏).霍元甲.雙截棍 


第三場我睇o既係尾場 12/12
之前響討論版到見到有人話之前個場氣氛有o的差
都有o的擔心今次係咪臨尾香
好彩,氣氛都唔錯(除左我隔離個pair情侶差不多坐足成場)
我坐o既位係紅閘41段13行89位
出乎意料之外,係最近台
即係右邊杰倫唱夜曲會出黎個邊台,我響第四行
因為係尾場o既關係,所有人都好博

包括dancer跳埋入台
model起勢咁摸jay
睇到眼火爆
又見到周杰倫o既外婆跳舞
仲有就係郭富城做嘉賓
雖然我想eason做嘉賓多少少
但係杰倫同埋佢一切唱同跳<對你愛不完>又真係幾好睇o既

 

今次佢終於唱我恨著好耐o既蒲公英的約定啦
但係又無左彩虹同埋黑色幽默,真係魚與熊掌不能兼得丫
廣東歌由第一場到第七場都係講不出聲
一首我要查先知係乜o既歌
不過,佢last個場唱得正左好多
算係驚喜啦

 

臨尾encore多左首七里香
算係驚喜之中o既驚喜
之後佢話三年後會再開演唱會喎,
乜咁耐……上次您話兩年變左三年,今次會唔會變左四年o架

12/12rundown:

黃金甲. 無雙.最後的戰役不能說的秘密 (粉紅色的JACKET 帥爆了) .退後 麥芽糖.牛仔很忙聽媽媽的話.愛情 Aaaron 出場》.對你愛不完 蒲公英的約定(鋼琴) 最長的電影 (鋼琴)安靜 (鋼琴) 講不出聲 千里之外.菊花台.本草綱目

笑著流淚 - 南拳媽媽我們 - 南拳媽媽悄悄告訴她 - 南拳媽媽What Can I Do - 南拳媽媽

夜的第七章 Lara》.夜曲迷迭香南拳媽媽《 宇豪, 彈頭, 張杰出場一起 jam 雙節棍+忍者 《南拳媽媽變奏版》.女孩別為我哭泣(改歌詞版: 把手全部跟我舉起來, 右邊的朋友把手舉起來, 我叫周杰倫).雙節棍(變奏版) x 張杰's solo.開不了口.甜甜的

Encore 1
陽光宅男

Encore 2
髮如雪霍元甲.雙節棍

Encore 3
七里香

 


睇完演唱會
例行公事係買相
雖然話就話賣相小販已被取締
但係我場場都見到佢地
仲敗左唔少錢落去
番到屋企,仲貼到成個衣櫃都係添

 


今次演唱會因為唱左好多快歌
所以大家都可以好high,
唱陽光宅男個陣,三場我都係咁跳
其又fing螢光棒、又跟住唱
搞到好鬼攰呀……睇完演唱會聲都沙
不過呢,
唱快歌,就令我到好多想聽o既慢歌無唱到
好似<楓>、<軌跡>、<珊瑚海>(有lara響度都無唱!!)
南拳媽媽唱四首也太多了,佢o的歌我又唔熟,好悶……
但總括黎講,個演唱會都幾正o既
期待三年後再見啦

 

 

最尾,俾大家聽下周杰倫首廣東歌(尾場版):

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()