行程:

酒店早餐青瓦臺人蔘專賣廳珍珠草專賣廳水晶城午餐仁川機場香港

 

LAST一日,亦都係我生日
因為俾EMMA知道左我個日生日
所以呢,佢帶左成車人同我唱生日歌
同埋買左傳統韓國生日必食O既年糕俾我食
都幾開心架,仲收到一盒百力支做禮物

慶祝完,就去食早餐
自助早餐
都唔會EXPECT好高LU

青瓦臺迎賓府 早餐後就去左景點--總統府:青瓦臺
但係我地淨係可以響迎賓府前面影相
兼且見唔到出名O既ROLLER警察
有O的失望囉


到最後一個景點,一條韓國古村
睇完後全都是商業活動,指定地方買野
除左響人蔘店買左人蔘丸孝敬阿媽及老豆外
其餘全部一概不買,因為又貴又無需要

石頭飯最後食埋個LUNCH,
石頭飯,一個好好食O既飯
就去機場SAY BYE BYE啦

總括黎講,令次都係一個幾好O既EXP
導遊有問必答兼細心
佢助手靚仔又養眼
領隊對韓國都幾熟,好多野都講到俾我地聽
算係唔錯啦

不過呢,韓國其實都算高消費
聽講係全世界第二高消費物價指數
我今次總數都洗左成萬三蚊港紙(買人蔘佔左一半)
會唔會再去呢?唔排除O的個可能性囉

下次我想去O既地方(第一次去),或者係PLAN去O既
應該係七月去北海道加東京
團費應該都要成皮野
再加埋買野……
要儲錢啦
有無人有興趣陪我去丫?

arrow
arrow
    全站熱搜

    ivyyik 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()